Heeeeeeeej.

Nu har jag kommit hem från stockholm:D Gör nått inlägg sen där ni får se nåra videos och kort från monster jam ! och alla kläder jag köpte. Jag hade iaf as kul :) jo föressten så fick jag grave diggers autograf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller jag fick en autograf av alla som körde ;) nu är autograferna på min monster jam flagga kan knäppa ett kort sen eller imorron blir nog bättre :D haha ... kom o tänka på när vi va inne på pressbyrån och skulle köpa en tidning så trodde jag fan att de va maffian som kom in... dom typ börja gå runt överallt och kassörskan sa typ " ska ni köpa något eller ".och en av dom bara " vi får väl va här inne om vi vill " då gick han som sa det kompisar därifrån men han stod kvar o typ bråka med hon .. as läskigt ... nu ska jag äta nånting !?


byee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0